Címlap Erdei iskola 2018 Erdei iskola 2018 - Meghosszabbodott a nyári szünetem!

Eseménynaptár

<<  Március 2021  >>
 H  K  Sz  Cs  P  Sz  V
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Erdei iskola 2018 - Meghosszabbodott a nyári szünetem!

A 2018-as tanév számomra fontos, és izgalmas héttel kezdödött,ugyanis a tanévnyitó ünnepség után közvetlenül,indultunk Annafürdöre az erdei táborba ahová a Hőgyészi Önkormányzat kisbuszával szállítottak el minket.

Az odaérkezést követően mindenki elfoglalta a szállását. Az első nap esti programja egy német táncest volt, amit Folkmann-Papp Petra tartott, nagy odaadással és sok-sok türelemmel, mivel gyakorlatlanok és "falábúak" voltunk. Ezután mindenki nagy örömére, tini disco következett, melyet az általunk összeállitott dalokból játszottak le tanáraink. A disco és az esti fürdőzés után nehezen tudtunk elaludni. Kedd reggel, Mónika néni 08:00-kor keltett fel bennünket,és a napot egy felüdítő túrával kezdtük, melynek idegenvezetője Stefi volt, aki ott tartózkodásunk alatt nagyon sok új információval halmozott el minket. A túra első álomása az Annaforrás volt.

/további képek a képre kattintva/

A fényképeket Folkmann Mónika készítette.

Ezután bejártuk Annafürdő nevezetesebb helyeit, melyek közül nekem a Sas-fészek kilátó tetszett a legjobban. A napot közös szalonna, illetve virsli sütéssel zártuk, melyet érdekes volt sütni a tábortűz aranyló lángjai között. Második este szintén küzködnünk kellett az alvással, a sok-sok izgalom és élmény után. Szerdán reggel, rengeteg izgalommal a vállunkon pattantunk ki az ágyainkból, mivel 8 km-es gyalogtúra várt ránk. A túra célpontja az úgynevezett " Ökoház" volt, ahol megismerkedtünk a megújuló energiaforrások pozitiív jelentőségeivel. Azután sós perecet sütöttünk. A fárasztó gyalogtúra után jól esett buszra ülni, amivel ebédelni mentünk a Kastélyba. Izgalommal vártuk az este beköszöntését, ugyanis ezen a napon szüleink meglátogattak minket, ők gondoskodtak a vacsoránkról, mely palacsinta volt. Rengeteg finomabbnál-finomabb töltelékekkel. Csütörtökön, derűs napsütéses reggelre, vidám madárcsicsergésre ébredtünk, a délelőtt folyamán kincskereső játékban mérköztünk meg, melyben csapatunk második helyezést ért el. Délután pedig Gábor bácsi rövid bemutatkozását követően mutatta meg nekünk kertjét, melyet biogazdálkodással művel. Ezután megmutatta nekünk a kecskefejést, melyet egyenként is kipróbálhattunk, több-kevesebb sikerrel. Este a finom vacsora után, amelyet tanáraink készítettek, könnyebb volt elaludni. Az utolsó reggel (péntek) vegyes érzelmekkel nyitottuk ki fáradt szemeinket, ugyanis vártuk a hazaérkezést, de a tábortól is nehéz szívvel váltunk meg. A hazautazásban szüleink segítségére volt szükség,akik személyautókkal jöttek értünk.

Emlékezetes és élményekben gazdag hetet zártunk, mely szuper befejezése volt a nyári szünetnek. Számunkra ezután kezdődött a 6. osztályos tanév. Azt gondolom, hogy a tábor által sikerült jobban megismernünk egymást, újabb, szorosabb barátságok alakultak ki.

Köszönet jár iskolánknak, a Német Nemzetiségi Önkormányzatnak,akik lehetővé tették, hogy eltölthessünk egy élményekben gazdag hetet Lengyel - Annafürdőn.

Külön köszönet jár kísérő tanárainknak, akik anyukáink szerepét vették át erre a néhány napra!

Szirtes Diána

6.a osztályos tanuló

Címer
Hirdetés
Heti étlap
Tablók
Névnap
Ma 2024. március 29., péntek, Auguszta napja van. Holnap Zalán napja lesz.