Címlap Videók 2016/2017. tanév Sítábor 2017

22232425262728
2930

Sítábor 2017

Iskolánk az idei tanévben is – immár 27. alkalommal – szervezett sítábort. Hetek óta vártuk, hogy síelhessünk. Az indulás előtti hónapban az iskola udvarán gyakoroltunk. Végre 01.31-én eljött a várva várt nap.

Szerencsére mindenki odaért a megbeszélt időre, - 550-re - így a gyors bepakolás után már indulhattunk is. 6 órai utazás után megérkeztünk, és egyből a sípályák felé vettük az irányt. A kezdők a tanuló pálya mellett kezdték meg a gyakorlást, a haladók már átmehettek először a gyerek, majd a kék és a piros pályára is.

A sípályák 1600-kor zártak, ekkor elindultunk a szállásunkra. Összesen 17 db faházat béreltünk, de voltak, akik a hotelben laktak. Mi faházban laktunk az osztálytársainkkal.

A reggeli és a vacsora svédasztalos volt így kedvünkre válogathattunk, nagyon változatos volt. Reggelire még palacsintát is választhattunk, a péksütemények, felvágottak, sajtok, müzlik, gyümölcsök mellett. Vacsorára pedig a husik, halak, köretek mellé legalább 10 féle süteménnyel és szintén gyümölccsel vártak bennünket a hotel éttermében.

A következő két nap is síeléssel telt. Az időjárás kedvező, a hó minősége pedig síelésre kiváló volt.

Minden nap reggel 9-től délután 16 óráig síeltünk. A kezdők is hamar átmehettek a gyerekpályára, majd 3. napon már a piros pályán síelhettek Laci bácsival. Így már ők is kipróbálhatták a 4 üléses felvonót.

Esténként fürdeni mentünk a szálloda wellness részlegébe, ahol jókat úszkáltunk, játszottunk. Utolsó nap gyorsan bepakoltunk, reggeliztünk, és mentünk síelni. Igyekeztünk, hogy minél többet csúszhassunk. Sajnos ezen a napon nem volt olyan jó az idő, hideg szél fújt. Délután 2-ig tudtunk, síelni majd hazaindultunk.

Az úton hazafelé Laci bácsi kiosztotta mindenkinek az oklevelét, valamint egy rövid kis tájékoztatót és térképet a sípályákról, szállásokról.

Nagyon szomorúak voltunk, hogy ilyen hamar eltelt ez a 4 nap, s véget ért az idei sítábor. Már alig várjuk, hogy jövőre újra elmehessünk, mert nagyon jól éreztük magunkat a barátainkkal és nagyon sokat síelhettünk.

Köszönjük Balaskó Laci bácsinak, hogy ismét megszervezte nekünk a sítábort, valamint Bán-Kirchner Helga néninek, hogy vigyázott ránk. Így közel 30 hőgyészi diák és 20 felnőtt vehetett részt a roglai sítáborban. Mindnyájunk nevében elmondhatjuk, hogy imádjuk ezt a kitűnő téli sportot. Reméljük jövőre is lesz sítábor!

Bán Míra és Fölker Fanny

4.a 7.a

Módosítás: (2017. február 22. szerda, 10:18)

Címer
Hirdetés
Heti étlap
Tablók
Névnap
Ma 2024. április 20., szombat, Tivadar napja van. Holnap Konrád és Zelmira napja lesz.